Vedení účetnictví (dříve podvojné účetnictví)

  • vedení účetnictví podle platných předpisů (zákon č. 563/1991 Sb. o účetnictví, vyhláška č. 500/2002 Sb. a české účetní standardy)
  • zpracování předaných účetních dokladů
  • vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí
  • zpracování roční uzávěrky a účetních výkazů, inventarizace zůstatků na rozvahových účtech
  • sestavení přiznání k dani z příjmů
  • vytvoření různých sestav a přehledů dle potřeb klienta (evidence dle středisek, zakázek  apod.)
  • zpracování přiznání k dani z přidané hodnoty pro plátce DPH včetně předepsané evidence
  • zpracování přiznání k ostatním daním (silniční daň, daň z nemovitostí, daň z převodu nemovitostí)
  • zpracování mezd
  • účetní poradenství a optimalizace základu daně z příjmů, předběžný výpočet daňové povinnosti v průběhu roku, další služby dle potřeb klienta
  • zastupování na úřadech, příprava podkladů ke kontrolám
  • po ukončení roku předání účetních sestav: účetní deník, hlavní kniha, inventurní soupisy, seznam pohledávek a závazků, roční účetní závěrka a daňové přiznání

 

Kontakt

Mgr. Pavlína LORENCOVÁ Praha 3
+420 602 61 44 61 pavlina.lorencova@seznam.cz